2013-10-01

Klub Pancernika Klika w Fotelikach - Kampania społeczna

Kampania społeczna "Klub Pancernika Klika w Fotelikach" zapoczątkowana została w 2005 r. Przez osiem lat funkcjonowania akcji zachęcano opiekunów do używania fotelików samochodowych podczas przewożenia -dzieci do 150 cm wzrostu. Badania wskazują, że w grupie dzieci w wieku 9-12 lat, odsetek korzystających z urządzeń zabezpieczających (fotelików, podwyższeń) jest niższy i wciąż niewystarczający. Z tego względu podjęto decyzję o skierowaniu komunikatu właśnie do dzieci starszych i ich rodziców.

Klub Pancernika

W kampanii, wykorzystano równocześnie dwa spoty. Pierwszy z nich, Trening czyni mistrza, skierowany jest do młodych odbiorców. Opowiada on historię ośmiolatka, który doskonale zdaje sobie sprawę z konieczności zapinania pasów, a bezpieczną jazdę traktuje jako rzecz naturalną.

Towarzyszem jego podróży samochodem jest znany dzieciom pancernik Gustaw. Sympatyczny zwierzak cieszy się, że lata jego nauki przyniosły skutek.

Drugi spot, "Poważna rozmowa", którego motywem przewodnim jest temat rozmowy „o poważnych sprawach” dorosłego z dzieckiem przeznaczony jest dla rodziców i opiekunów. Kampania przeprowadzona latem ma przypomnieć wszystkim o bezpieczeństwie na drodze w czasie, gdy szczególnie często całe rodziny wybierają się wspólnie na dłuższe wyprawy samochodowe.

Więcej na temat kampanii na stronie internetowej www.klubpancernika.pl oraz na funpage'u www.facebook.com/klubpancernika

zobacz także

Chcesz oglądać TeleTOON+? Zamów w pakiecie nc+. SPRAWDŹ >