„Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” – rusza nowa kampania teleTOON+

Warszawa, 2017-11-24

Akcja promocyjna dotyczy seriali dla dzieci „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku” emitowanych na antenie teleTOON+. Na potrzeby kampanii ruszyła strona internetowa https://www.teletoonplus.pl/selfie/.

Za pomocą witryny każde dziecko będzie miało możliwość ozdobienia własnego zdjęcia różnymi, coraz to innymi elementami ze świata Mii lub Kuu Kuu Harajuku. Co tydzień teleTOON+ udostępniać będzie kolejne atrybuty. Aby móc z nich skorzystać najmłodsi będą musieli wpisać na stronie specjalny kod. Będą one emitowane przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu każdego odcinka seriali „Mia i ja” oraz „Kuu Kuu Harajuku”. Pierwsze kody zostaną wyemitowane 27 listopada.

Spoty „Łap kody, ozdabiaj zdjęcia i dziel się z innymi!” emitowane będą na antenie teleTOON+ oraz w sieci kin Helios, Cinema City i Multikino. Działania są wspierane kampanią odsłonową oraz w mediach społecznościowych (m.in. Facebook i YouTube).

Spot promujący kampanię dostępny jest pod adresem: https://youtu.be/f3Wfd0PsjoQ

Za opracowanie kampanii odpowiada dział kreacji nc+, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Havas Media. Działania komunikacyjne wspiera agencja Havas PR.

Promocja potrwa do 20 grudnia br., natomiast strona internetowa powstała przy okazji kampanii będzie kontynuowana poprzez dodawanie nowych światów i bajek.


wróć <
Chcesz oglądać TeleTOON+? Zamów w pakiecie Platformy CANAL+. SPRAWDŹ >